Mommy and Daddy to be...

Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, April 13, 2011

Hari Tua

11 April 2011 Genap usia aku 26 tahun...Huh...cepatnya masa berlalu.Banyak lagi yang aku belum capai dalam hidup ni. Checklist antara Impian yang dah terlaksana: #1. Belajar sampai dapat Degree #2. Kerja (Tapi masih blom permanent) #3. Kahwin ( Mak kata kalau nak kahwin, kita kena cari orang yang sayang kita lebih dari kita sayang dia, tapi ikut kes aku ngan encik hubby kitorang saling sayng menyayang...hahahaha) #4. iPhone (Wuuhuuu...thanks for the anniversary gift darling!!yang ni aku listkan sebab aku amat teringin dengan gajet epal & dah dapat the one & only for this time being...) Tu antaranya le...banyak lagi kalau aku nak list down. tapi yang paling aku nak dan aku tak dapat lagi adalah...

credit for this cute pixx


CAHAYA CHENTA untuk aku dan encik hubby tumpahkan kasih sayang kitorang yang dah melaut ni....Tuhan, dengarlah permintaan kami yang teringin nak menimang insan kecil yang keluar dari rahim aku.... Aku harap Tuhan yang Maha Pengasih Penyayang dan Maha Pencipta akan memakbulkan doa kami...Aku benar2 berharap.....


Banyak jugak yang aku belum dapat tapi yang paling aku nak ialah insan kecil yang akan membuatkan perut aku lebih comel dari biasa, sekarang ni pon comel tapi tanpa isi..Ahahahaha...Aku nak ada insan kecil yang tendang2 manja perut ni dari dalam...Tuhan, makbulkan permintaan aku.....

No comments:

Post a Comment